- Regulamin obowiązuje wszystkie osoby zameldowane w Hotelu Toscania we Włoszakowicach.
- Opiekunem Gościa jest recepcja hotelowa.
- W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w hotelu w trakcie trwania doby, nie jest zwracana opłata za pobyt w danym dniu.
- Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie dowodu osobistego lub paszportu oraz podpisanie Karty meldunkowej.
- Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
- Doba hotelowa dla gości indywidualnych trwa od godz. 15.00 do godz. 11.00.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz. 9.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
- Zatrzymanie pokoju po godz.11.00 jest traktowane jako przedłużenie doby.
- Hotel uwzględnia życzenie przedłużenia pobytu w miarę dostępności wolnych pokoi.
- Hotel ma obowiązek zapewnić: warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa, bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu, profesjonalną i uprzejmą obsługę.
- Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu hotelowego.
- Hotel zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości lub dużych kwot pieniędzy.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających Go osób.
- Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien zamknąć okna, wyłączyć telewizor, radio i klimatyzację, zgasić światło, zamknąć krany instalacji wodociągowej, sprawdzić zamknięcie drzwi.
- Za zgubienie karty do zamka hotelowego pobierana jest opłata 30 zł netto.
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Palenie wyrobów tytoniowych oraz e-papierosów w pokojach hotelowych, korytarzu, klatce schodowej i holu recepcyjnym jest zabronione pod groźbą kary w wysokości 500 zł.
- W pokoju zabronione jest przechowywanie ładunków niebezpiecznych oraz broni i amunicji.
- Osoby nie zameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz.7.00 do 22.00.
- W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy w godz.22.00-7.00.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę innym osobom albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie hotelu. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań hotelu, w szczególności zapłaty za poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu hotelu.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez Gościa na jego koszt. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące.
- Obiekt jest monitorowany. Dane osobowe Gościa mogą być przetwarzane przez monitoring wizyjny wykorzystywany w Hotelu. Celem stosowania monitoringu wizyjnego jest ochrona Gościa oraz innych osób przebywających na terenie Hotelu lub w jego okolicy. Dane osobowe przetwarzane przez monitoring wizyjny będą przechowywane przez okres 14 dni, chyba że zajdą szczególne okoliczności (np. wypadek), w związku z którymi nagrania z monitoringu będą przechowywane przez dłuższy czas.
- Dane osobowe przechowywane są i przetwarzane przez Hotel na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz Polityce prywatności zamieszczonej na stronie internetowej oraz w recepcji hotelowej.
- Faktury VAT mogą być wystawiane na prośbę Gościa, pod warunkiem zgłoszenia tego faktu najpóźniej w chwili meldowania się w recepcji. Gość wyraża zgodę na wystawienie faktur bez podpisu.
- Śniadania wydajemy codziennie między 7.00-10.00 rano.
- Dla dzieci do lat 5, jeżeli śpią na łóżku z rodzicami nocleg jest bezpłatny, doliczany jest koszt śniadania dla dzieci 2-10 lat. Istnieje możliwość dołożenia łóżeczka dla niemowląt za dodatkową opłatą.
- Zwierzęta w hotelu są akceptowane za dodatkową opłatą, tylko za wcześniejszą zgodą hotelu.